HOME

DIENSTEN

CASES

OVER ONS

CONTACT

HOME

DIENSTEN

CASES

OVER ONS

CONTACT

Goddelijke
Lancering

Brainstormen zonder belemmeringen. We leggen in een strategisch document vast hoe jij je merk kunt lanceren en je stempel kan drukken op de markt. Zo hebben jij en je medewerkers altijd een document waar ze op terug kunnen vallen en ideeën uit kunnen putten. Het is ook mogelijk om een lancering voor één product of dienst te doen.

Pilaar: Identiteit

Bij deze pilaar draait het om het vastleggen van de identiteit van jouw bedrijf. Wat wil je uitstralen als bedrijf en hoe wil je dat jouw merk beleefd wordt? Met welke visuele merkcomponenten en slagzinnen betreed jij de markt? Hoe gaan je brochures en visitekaartjes eruitzien?

Lancering

Brainstormen zonder belemmeringen. We leggen in een strategisch document vast hoe jij je merk kunt lanceren en je stempel kan drukken op de markt. Zo hebben jij en je medewerkers altijd een document waar ze op terug kunnen vallen en ideeën uit kunnen putten. Het is ook mogelijk om een lancering voor één product of dienst te doen.

Benodigdheden

Stijlgids

In een stijlgids staan de spelregels voor de visuele uitingen van jouw merk. Dit biedt dan ook houvast tijdens de lancering van jouw merk, dienst of product.

Merkstrategie

Wat maakt jouw merk uniek en waar staat het voor? Essentiële vragen waarop jouw merkstrategie antwoord geeft en die ook nodig zijn bij de lancering van jouw merk, dienst of product.

Open mind

Naast de visuele en conceptuele houvast die we halen uit de stijlgids en de merkstrategie, is er nog maar één ding nodig: een open mind. Brainstormen zonder belemmeringen.

Ritueel

Kennismaking


We leren eerst graag jou en je bedrijf beter kennen voordat we aan de slag gaan. Tegelijkertijd leggen we ook onze werkwijze uit, zodat jij weet wat je kunt verwachten en ons ook beter leert kennen.

Stap 1

Brainstorm


Het belangrijkste bij de lancering is het hebben van goeie ideeën. Wat is hiervoor nodig? Brainstormen zonder belemmeringen. Het gaat niet om de middelen die nodig zijn, maar om het einddoel. Wat is het verhaal dat je wilt vertellen met jouw merk, product of dienst? Zijn er bepaalde verbal brand expressions waarop we willen inhaken?

Stap 2

Theorie & praktijk


Hier brengen we theorie en praktijk samen. We kijken hoe we de ideeën uit de vorige stap in de praktijk kunnen brengen. Hoe willen we de doelgroep targeten? Welke middelen - online of offline - zijn hiervoor nodig? Wat is de customer journey die de potentiële klanten bewandelen?

Stap 3

Oplevering & uitvoering


De beste ideeën die we hebben komen op papier te staan. Ook geven we duidelijk leidraad over hoe en met welke middelen deze je het beste uit kunt voeren. Zo heb jij een duidelijk lanceringsplan voor jouw merk, dienst of product. Het is ook mogelijk dat je dit laat uitvoeren door een andere partij.

Stap 4

Wat heb je nog
meer
nodig ?

Logo

Feel free to mix and match words or modify them to suit the vibe.

Mega Print Threads

Unleash the MegaPrint Threads revolution on your style canvas!

Max Vibe Tees

Elevate your vibe, one tee at a time.

Graphic Giant Couture

Where art meets fashion in every stitch.

Big Impact Shirts

BigImpact Shirts: Wear your statement, make an impact.

Graphic Giant Couture

Redefining couture with graphic excellence.

Klaar om het
menselijke te onstijgen?

Basic
$19.99/ Month
  • Features:

  • Contact Management

  • Basic Lead Tracking

  • Email Integration

  • Email Support

Basic
$19.99/ Month
  • Features:
  • Contact Management

  • Basic Lead Tracking

  • Email Integration

  • Email Support

Feenstra Wonen

Wat onderscheidt de ene makelaar van de andere? En hoe breng je dat op een manier naar voren die starters aanspreekt? Met de marketinggoden aan je zijde uiteraard.

Vraag

Feenstra Wonen had net een nieuwe website gemaakt, hadden de social media profielen aangemaakt en waren hier ook al op actief. Ofwel, de pilaren identiteit en zichtbaarheid hadden ze goed klaar staan. Toch merkten ze dat de marketing doelstellingen niet gehaald werden en wilden ze dus kijken naar actieve marketing en betaalde promotie. Dit vraagstuk werd voorgelegd aan de marketinggoden.

Feenstra Wonen wilde met name de focus leggen op de startersdoelgroep. Dit is een relatief jongere doelgroep. Hier hebben we ook de aanpak op aangepast. We kozen voor een social media campagne met short form video content waarin we de problemen waar starters tegenaan lopen uitlichten. Als echte marketinggoden hebben we hierin volledige ontzorging geboden. Van het regelen van de videograaf en het opzetten van verschillende opname settings tot het maken van custom landing pages. De social media platformen waarop we geadverteerd hebben zijn Instagram en Facebook geweest.

Een van de voordelen van social media marketing is dat je met een bepaalde marge een prognose kunt opstellen waarin je kunt zien of je campagne meer gaat opleveren dan het gaat kosten, ofwel hoeveel conversies zullen er zijn en hoeveel betaal je voor elke conversie. De prognose was ruim winstgevend, dus we gingen door met de campagne. De uiteindelijke resultaten? We hebben de prognose verbeterd en een winstgevende campagne doorgezet die getoond is aan circa 100,000 mensen. Ook goddelijke social media marketing nodig? Neem contact met ons op.

>100k

Weergaven

60%

Meer conversies

Klaar om het
menselijke te onstijgen?

info@marketinggoden.nl

(085) 06 06 562

Zaailand 106, 8911 BN Leeuwarden

Copyright © 2025 Marketinggoden. Alle rechten voorbehouden.