In een stijlgids leg je vast wat de kleuren van jouw bedrijf zijn, welke lettertypes je wanneer gebruikt, hoe je logo gebruikt moet worden op verschillende achtergronden. Zo breng je consistentie aan in al je merkuitingen.
Bij deze pilaar draait het om het vastleggen van de identiteit van jouw bedrijf. Wat wil je uitstralen als bedrijf en hoe wil je dat jouw merk beleefd wordt? Met welke visuele merkcomponenten en slagzinnen betreed jij de markt? Hoe gaan je brochures en visitekaartjes eruitzien?
In een stijlgids leg je vast wat de kleuren van jouw bedrijf zijn, welke lettertypes je wanneer gebruikt, hoe je logo gebruikt moet worden op verschillende achtergronden. Zo breng je consistentie aan in al je merkuitingen.
Met welke naam ga jij de geschiedenis in? Voordat we bezig gaan met een stijlgids is het belangrijk om eerst je bedrijfsnaam vast te hebben gelegd.
Een logo vormt een belangrijk onderdeel van jouw bedrijfsidentiteit. Heb je nog geen logo? Wij kunnen deze voor je ontwerpen.
Je domeinnaam is je digitale adres en zal de naam van je website worden en terugkomen in al je emailadressen. Heb je nog geen? Wij kunnen een domeinnaam voor je claimen.
We leren eerst graag jou en je bedrijf beter kennen voordat we aan de slag gaan. Tegelijkertijd leggen we ook onze werkwijze uit, zodat jij weet wat je kunt verwachten en ons ook beter leert kennen.
Het hoofdingedriënt hier is creativiteit. Aan de hand van jouw input gaan de marketinggoden aan het werk. Alle mogelijke combinaties van kleuren en lettertypes worden naast elkaar gelegd. Heb je nog geen logo? Dan ontwerpen we deze hier. Jij wordt nauw betrokken in deze fase, zodat je direct feedback kunt geven.
Na vele uren werk en met een vleugje goddelijke creativiteit is het dan zover: jouw stijlgids is klaar. Met dit document breng jij consistentie aan in al je uitingen. Nooit meer gedoe over wanneer je welke kleuren gebruikt, welke tone of voice je gebruikt, hoe je je logo wel/niet gebruikt en nog veel meer.
Features:
Contact Management
Basic Lead Tracking
Email Integration
Email Support
Contact Management
Basic Lead Tracking
Email Integration
Email Support
Wat onderscheidt de ene makelaar van de andere? En hoe breng je dat op een manier naar voren die starters aanspreekt? Met de marketinggoden aan je zijde uiteraard.
Feenstra Wonen had net een nieuwe website gemaakt, hadden de social media profielen aangemaakt en waren hier ook al op actief. Ofwel, de pilaren identiteit en zichtbaarheid hadden ze goed klaar staan. Toch merkten ze dat de marketing doelstellingen niet gehaald werden en wilden ze dus kijken naar actieve marketing en betaalde promotie. Dit vraagstuk werd voorgelegd aan de marketinggoden.
Feenstra Wonen wilde met name de focus leggen op de startersdoelgroep. Dit is een relatief jongere doelgroep. Hier hebben we ook de aanpak op aangepast. We kozen voor een social media campagne met short form video content waarin we de problemen waar starters tegenaan lopen uitlichten. Als echte marketinggoden hebben we hierin volledige ontzorging geboden. Van het regelen van de videograaf en het opzetten van verschillende opname settings tot het maken van custom landing pages. De social media platformen waarop we geadverteerd hebben zijn Instagram en Facebook geweest.
Een van de voordelen van social media marketing is dat je met een bepaalde marge een prognose kunt opstellen waarin je kunt zien of je campagne meer gaat opleveren dan het gaat kosten, ofwel hoeveel conversies zullen er zijn en hoeveel betaal je voor elke conversie. De prognose was ruim winstgevend, dus we gingen door met de campagne. De uiteindelijke resultaten? We hebben de prognose verbeterd en een winstgevende campagne doorgezet die getoond is aan circa 100,000 mensen. Ook goddelijke social media marketing nodig? Neem contact met ons op.
Copyright © 2025 Marketinggoden. Alle rechten voorbehouden.
Copyright © 2025 Marketinggoden. Alle rechten voorbehouden.